Visa, MasterCard, Swedbank, SEB, Citadele, Norvikbanka, LatCard

Austrālija: 53 % Austrālijas vidējiem un maziem uzņēmumiem nav savu interneta mājas lapu

Saskaņā ar jaunākajiem statistikas pētījumiem, vairāk nekā pusei  (53%) no Austrālijas mazo un vidējo uzņēmumiem nav savu  mājas lapu, kas kopsummā sastāda aptuveni viens miljons uzņēmumu, kas iespējams, varētu sākt interneta biznesu.Tajā pašā laikā, saskaņā ar kopīgu firmu MYOB un Westpac pētījumu , šobrīd interneta bizness ir galvenais mazo un vidējo uzņēmumu pārdošanas virzītājspēks. Saskaņā ar pētījumu 91% no uzņēmumiem, kas atrodas internetā, ir palielinājuši savu apgrozījumu  tikai caur tiešsaistes pārdošanu.

66% mazo un vidējo uzņēmumu pārstāvji informēja, ka pārdošana internetā,  ir devusi biznesa priekšrocības attiecībā uz konkurentiem. Respondentu vairākums arī norādīja, ka on-line interneta pārdošana ļauj klientiem ērtāk iepirkties (94%), palielina pārdošanas apjomu (79%), palielina ieņēmumus (75%), savukārt 43% respondentu norādīja, ka vissvarīgākais moments interneta tirdzniecībā ir laiks, nevis nauda.

50% no aptaujātajiem klientiem, norādīja, ka tie vienmēr pirms pirkšanas, meklē preci internetā, un 53% klientu arī norādīja, ka viņi pavada vairākas stundas nedēļā priekš pirkumiem internetā. Pētījums arī parādīja, ka divas lielākās problēmas, lai uzsāktu interneta biznesu – ir saprast, kā sākt (22%), un to, kā uzstādīt sistēmu (28%).

Ņemot vērā iepriekš minēto statistiku, minētie uzņēmumi ir nolēmuši izveidot  priekšlikumu paketi  «Ready for business» maziem un vidējiem uzņēmumiem, lai tie varētu viegli uzsākt darbību internetā.

Comments are closed.